zaterdag 1 februari 2014

CAL 2014, de Mixed Stitch Stripey Blanket van Julie Harrison.... het vervolg

Inmiddels ben ik alweer een stukje verder, loop voor op de CAL, maar kan er niets aan doen.... vind de dekens zo mooi! Iedere week worden ze weer mooier ;)
Ik overweeg nu nog wel wat bollen garen bij te kopen aangezien het originele patroon berekend zou zijn op ca. 130 cm lengte..... Nu dus goed nadenken wat ik erbij wil hebben, met name in Sam's deken mis ik nog iets. Zal hieronder even de vorderingen t/m 31 januari 2014 laten zien.

Dit is Sam's deken
 
 
En Norah's deken
 
 
En mijn deken natuurlijk ;)
 
 
En nog even een totaalplaatje
 
 
Waarschijnlijk geheel overbodig om te vermelden, maar ik word iedere keer weer vrolijk als ik naar de dekens kijk!

1 opmerking:

  1. Just gorgeous! I am working on one this year too, and yes, I am just loving every minute of it :-)

    BeantwoordenVerwijderen