donderdag 13 maart 2014

Bestekhoesje, 13 maart 2014

Ik was even toe aan een klein projectje.
 
Één keer per week draai ik een avonddienst, waarbij ik dus ook op het werk m'n meegebrachte maaltijd nuttig. M'n bestek ging altijd in een plastic zakje mee maar daar was ik toch niet zo blij mee.
Nu had ik nog een mooi bolletje garen liggen (Schachenmayr Cotton Bamboo Batik) en wist ik zeker dat ik op internet daar een heel mooi patroon voor gezien had om een bestekhoesje mee te maken.
Helaas.... het patroontje niet opgeslagen en natuurlijk nergens terug te vinden!

Dan maar op zoek in de boeken die ik heb liggen, in dit boek kwam ik wel een patroon tegen dat een beetje aan het ander patroon deed denken. Uiteindelijk heb ik voor de "woven stitch" gekozen

 
 
En aangezien het heerlijk weer was heb ik lekker buiten zitten haken ;)
 
 
 
Met dit als eindresultaat.... m'n bestek hoeft niet meer in een plastic zakje mee ;)
 




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten