maandag 6 augustus 2012

Boekenleggers

Eind juli, op de laatste schooldag van m'n kinderen bedacht ik 's ochtends opeens dat het voor m'n dochter wel een beetje zielig was dat zij geen kadootjes aan haar juffen kon geven terwijl ik alle andere kinderen met een kleinigheidje zag lopen. Ik had een drukke ochtend, eerst de kinderen naar school, dan sporten, vervolgens de toegezegde warme pannenkoeken op tijd op school afgeleverd...

En toen had ik nog een klein uurtje voordat ik de kinderen weer op mocht halen uit school.
Ben als een razende tekeer gegaan met m'n haaknaald en katoen en binnen no-time had ik  mooie boekenleggers gemaakt. Vervolgens had ik de smaak te pakken en heb er de afgelopen tijd nog een aantal gemaakt.

Deze waren voor de juffen:

En daarna volgenden deze nog:





Oh ja, voor de juffen van m'n zoon had ik dit gemaakt:
(geïnspireerd door de plaatjes van vissen die op de stoelen geplakt waren met de namen van de kinderen erop)








3 opmerkingen:

  1. Ik zat er al aan te denken dat ik het nodig vind dat jij ook een blog gaat beginnen en zo zie ik een pin van jou op Pinterest MET een BLOG! Joepie.

    Ik ga je natuurlijk volgen. Dat snap je natuurlijk wel. LEUK!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, je hebt me al gevonden Wilma... leuk!
      Was al eerder van plan te beginnen met een blog maar verder kwam ik helaas niet. Nu is er geen weg terug meer natuurlijk ;-)

      Verwijderen
  2. Hallo Susan,
    Ik vind je CAL dekens naar het patroon van Julie echt prachtig! Mag ik vragen welke wol en kleuren je hebt gebruikt voor de dekens van je dochter en van jezelf? Ze zien er zo vrolijk uit, ik wil ze ook gaan maken!
    Succes met je blog! Groetjes, Nadine

    BeantwoordenVerwijderen