zondag 5 augustus 2012

Granny's

Ik was al tijden van plan eens een dekentje van granny's te maken.... ik begin meestal met frisse moed maar heb helaas niet het geduld om een deken van enig formaat te maken. Veel verder dan een paar poppendekentjes ben ik dan ook nog niet gekomen.

Wellicht gaat daar nu verandering in komen, ik doe mee met een granny-kring.
Iedere 2 maanden mag ik voor 7 andere dames een granny maken, en zij maken er dan weer 1 voor mij, dus op jaarbasis heb ik er dan al 48 (ik maak er telkens ook 1 voor mezelf).

De afgelopen week ontving ik de 1e 3 granny's (+ 1 van mezelf), volgende maand volgen er weer 4!

Kijk, deze heb ik ontvangen:


En deze heb ik zelf gemaakt en verstuurd (was meteen verliefd op dit mooie patroontje, je kunt het terugvinden op Ravelry: http://www.ravelry.com/patterns/library/granny-square-somalia)
(de granny rechtsonderin heb ik voor mezelf gereserveerd)

Volgens mij moet het wel een hele vrolijke deken gaan worden...

Binnenkort maar even wat inspiratie opdoen voor de volgende ronde, kan ik mooi even wat haakwerk meenemen voor de vakantie ;-)

1 opmerking:

  1. En ik heb een van die mooie granny's mogen ontvangen. Hij is echt heel mooi. Dank je wel Susan.

    BeantwoordenVerwijderen